söndag 15 juni 2008


Blommor och en ekorre vid herrgården...




6 kommentarer:

Sussie sa...

Hej! Så kul att du e tebax! Jag blir så glad. Hoppas att du haft det bra under pausen och hoppas att din blogglusta håller i sig. Jag har oxå startat upp igen under regnbågen. Ha en fin kväll, kramar.

Maria sa...

Hej!
Roligt att du bloggar igen! Om du nu fortsätter ha lusten till det!
Underbara blombilder, både här och längre ner...

tavelhus sa...

Tack för fina ord på min blogg! Vilka fina bilder du har på din! Jag återkommer!
Hälsningar Maria

Anonym sa...

Hallå där...jag vet inte om det egentligen är så kul med bloggpaus...kameran bär jag med mig och har egentligen massor av saker att visa...hm...Har precis skaffat mig en "egen" dator dessutom så vi får se vad som händer under den närmaste tiden. Kikar runt lite då och då på olika sidor så helt väck är jag inte alls.
Härliga bilder och den med Ekorren är så söt...

Kram från Malin

makiato sa...

Jättefina foton på din blogg! Härliga blommor.

Trollmor sa...

Så glad jag blev när jag fann att du börjat blogga igen.
Varmt välkommen tillbaka! :-)
Vilka vackra blomsterbilder du bjuder på.
Massor med kramar