fredag 8 augusti 2008

Gillar just nu:

Min vita cyklamen som blommar igen.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är komiskt det där med blommor som blommar på "fel tider" som vi människor gärna säger. Min mor har flera...åh, jag kommer inte på vad de heter...som blommar nu! De finns i vitt och starkt rosa....Sorry att jag inte kommer på, det här blev ju en konstig kommentar!

Anonym sa...

Cyklamen är en given favorit men jag har hittills bara fått en att blomma om. Det börjar bli deras tid och om någon månad är det väl högsäsong...Då blir det garanterat ett sådant köp...
Drar snart igång med bloggandet, semestern går mot sitt slut (ja en vecka till har jag) och just nu verkar det härska gråväder och blöta. Känns som om sommardepåerna fått sig en rejäl dos med påfyllning under värmeböljan som vi hade och det känns rent av ok att gå tillbaka och jobba...

Kram från Malin

Anonym sa...

Hej du!

Fina blommor som verkligen pryder sitt hem!
Har du fått ny dörr på balkongen???
Var har de gamla pardörrarna tagit vägen?
Vet nog en som vill ha dessa eller köpa...

Må gott och ha en trevlig helg!

//Cissi

Chubby Chieque sa...

Wow! vilka bilder du visar och dem är verkligen fina.

FIn blogg sida oxå.

Ha en trevlig helg,
//chie