fredag 19 september 2008

Efterlysning...


Vem äger denna katt? Inte de bästa bilderna jag vet, men ska ta bättre. Han håller till vid min mor och vill inte ge sig därifrån. Han vägrar. Han är pratsam och fin och go. Långhårig brunsvart, okastrerad. Mors katt Maja vågar inte gå ut, och har hon kunnat smita ut när han inte varit i närheten törs hon inte komma hem på länge...
Han har varit i slagsmål med Moses, en annan katt som besöker mor varje dag. Det har han gjort i flera år, men Maja undviker honom lätt och vet vem han är. Men den här nya katten är tuff och det blir lite problem.... vill gärna ha tag på ägaren.
Är han bortsprungen?
Har ni sett eller hört något ni som bor här i karlskoga hör av er till mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och go kväll Åsa!
Nej jag vet ej vad det är för katt som huserar hos din mor. Lite tråkigt att han uppför sig dåligt! Jag är ledig onsdag fm ska vi träffas och spå i kaffe sump hos dig? Jag kan ta med en äppelpaj så slipper du baka.
Hör av dig!

Kram
Cissi

Anonym sa...

Så fin han ser ut, hoppas han hittar hem/ett hem